
Regulamin sprzedaży promocyjnej Mikołajki – (dalej: ,,Regulamin”)

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem promocji w formie sprzedaży premiowej o nazwie
,,Promocyjna umowa deweloperska na Mikołajki”, zwanej dalej: ,,Promocją”, jest:- Nowa Deweloper Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, adres: al. Bohaterów Monte Cassino 40, 42-200 Częstochowa wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie pod numerem KRS 0000786763 o kapitale zakładowym w wysokości 500 000 zł
NIP: 5732912708 REGON: 383761305, - Częstobud Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, adres: al. Bohaterów Monte Cassino 40, 42-200 Częstochowa wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie pod numerem KRS 0000977785 o kapitale zakładowym w wysokości 5 000 000 zł
NIP: 5732936293 REGON: 240946636,zwanymi dalej łącznie „Organizatorami” lub oddzielnie ,,Organizatorem”.
- Nowa Deweloper Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, adres: al. Bohaterów Monte Cassino 40, 42-200 Częstochowa wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie pod numerem KRS 0000786763 o kapitale zakładowym w wysokości 500 000 zł
- Celem Promocji jest promocja umów deweloperskich zawieranych przez Klientów w ramach Inwestycji realizowanych przez Organizatorów (dalej: ,,Produkty Promocyjne”), oferowanych i dostępnych w prowadzonych przez Organizatora punktach sprzedaży na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (dalej: „Punkty Sprzedaży”)
- Czas trwania Promocji obejmuje okres od 05.12.2024 roku do 31.12.2024 r, z zastrzeżeniem postanowień §3 ust. 8 Regulaminu
- Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 dalej kc.
- Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i dotyczy tylko i wyłącznie Inwestycji, o której mowa w ust. 2 powyżej.
2. WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
- Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla zamieszkałych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osób fizycznych, nabywających Produkty Promocyjne jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
- Z udziału w Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora.
- Udział w Promocji i podanie związanych z udziałem danych jest dobrowolne.
- W celu wzięcia udziału w Promocji oraz uzyskania Promocji Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
- Zawrzeć w Punkcie Sprzedaży z Organizatorem umowę rezerwacyjną na Lokal oferowany przez Organizatora w ramach prowadzonych Inwestycji w dniu ………..……….. dalej: ,,Umowa Rezerwacyjna”,
- Zawrzeć umowę deweloperską z Organizatorem na zakup Lokalu, dla którego została zawarta umowa rezerwacyjna, o której mowa w pkt. 1 powyżej, w terminie do dnia 31.12.2024 roku, dalej: ,,Umowa Deweloperska”,
- Wykonanie czynności wymienionych w ust. 4 pkt. 1 stanowić będzie zgłoszenie Uczestnika do Promocji (dalej: ,,Zgłoszenie”).
- Uczestnik może dokonać wielu Zgłoszeń i otrzymać odpowiadającą ich liczbie ilość Promocji.
- Promocja polegać będzie na przekazaniu karty podarunkowej (voucher) na kwotę w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), którą będzie można wykorzystać we wszystkich sklepach x – kom stacjonarnych na terenie całego kraju lub sklepach internetowych x-kom. Karty podarunkowe zostaną dostarczone przez Organizatora w terminie do 72 godzin od chwili podpisania przez Klienta Umowy Deweloperskiej. Przekazanie Karty Podarunkowej nastąpi na adres ………..……….. lub adres elektroniczny (e-mail) podany przez Klienta na oświadczeniu w formie formularza w przedmiocie wyrażenia zgody na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych Klienta. Obsługa Kart Podarunkowych przez x-kom będzie się odbywać na zasadach określonych w Regulaminie Kart Podarunkowych dostępnym pod adresem: https://www.x-kom.pl/karty-podarunkowe/regulamin.
- Inwestycje, dla których wszystkie Lokale będą sprzedane zostają wyłączone z Promocji.
- W przypadku wyczerpania się Lokali przeznaczonych do sprzedaży na wszystkich Inwestycjach, Promocja ulega automatycznemu zakończeniu.
- Informacja o wyczerpaniu puli Promocji w danym Punkcie Sprzedaży będzie dostępna w znajdującym się w nim punkcie obsługi klienta.
3. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w punktach obsługi klienta znajdujących się w Punktach Sprzedaży.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
- Uczestnik zostanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
- Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w punktach obsługi klienta Punktów Sprzedaży, w których oferowane są Lokale będące dostępne w Promocji.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.