Osiedle wizualizacja z góry bg
Osiedle wizualizacja bg R

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Organizatorem promocji w formie sprzedaży premiowej o nazwie
    ,,Promocyjna umowa deweloperska na Mikołajki”, zwanej dalej: ,,Promocją”, jest:

    • Nowa Deweloper Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, adres: al. Bohaterów Monte Cassino 40, 42-200 Częstochowa wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie pod numerem KRS 0000786763 o kapitale zakładowym w wysokości 500 000 zł
      NIP: 5732912708 REGON: 383761305,
    • Częstobud Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, adres: al. Bohaterów Monte Cassino 40, 42-200 Częstochowa wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie pod numerem KRS 0000977785 o kapitale zakładowym w wysokości 5 000 000 zł
      NIP: 5732936293 REGON: 240946636,zwanymi dalej łącznie „Organizatorami” lub oddzielnie ,,Organizatorem”.
  • Celem Promocji jest promocja umów deweloperskich zawieranych przez Klientów w ramach Inwestycji realizowanych przez Organizatorów (dalej: ,,Produkty Promocyjne”), oferowanych i dostępnych w prowadzonych przez Organizatora punktach sprzedaży na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (dalej: „Punkty Sprzedaży”)
  • Czas trwania Promocji obejmuje okres od 05.12.2024 roku do 31.12.2024 r, z zastrzeżeniem postanowień §3 ust. 8 Regulaminu
  • Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 dalej kc.
  • Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i dotyczy tylko i wyłącznie Inwestycji, o której mowa w ust. 2 powyżej.

2. WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI

  • Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla zamieszkałych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osób fizycznych, nabywających Produkty Promocyjne jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
  • Z udziału w Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora.
  • Udział w Promocji i podanie związanych z udziałem danych jest dobrowolne.
  • W celu wzięcia udziału w Promocji oraz uzyskania Promocji Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
    • Zawrzeć w Punkcie Sprzedaży z Organizatorem umowę rezerwacyjną na Lokal oferowany przez Organizatora w ramach prowadzonych Inwestycji w dniu ………..……….. dalej: ,,Umowa Rezerwacyjna”,
    • Zawrzeć umowę deweloperską z Organizatorem na zakup Lokalu, dla którego została zawarta umowa rezerwacyjna, o której mowa w pkt. 1 powyżej, w terminie do dnia 31.12.2024 roku, dalej: ,,Umowa Deweloperska”,
    • Wykonanie czynności wymienionych w ust. 4 pkt. 1 stanowić będzie zgłoszenie Uczestnika do Promocji (dalej: ,,Zgłoszenie”).
    • Uczestnik może dokonać wielu Zgłoszeń i otrzymać odpowiadającą ich liczbie ilość Promocji.
    • Promocja polegać będzie na przekazaniu karty podarunkowej (voucher) na kwotę w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), którą będzie można wykorzystać we wszystkich sklepach x – kom stacjonarnych na terenie całego kraju lub sklepach internetowych x-kom. Karty podarunkowe zostaną dostarczone przez Organizatora w terminie do 72 godzin od chwili podpisania przez Klienta Umowy Deweloperskiej. Przekazanie Karty Podarunkowej nastąpi na adres ………..……….. lub adres elektroniczny (e-mail) podany przez Klienta na oświadczeniu w formie formularza w przedmiocie wyrażenia zgody na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych Klienta. Obsługa Kart Podarunkowych przez x-kom będzie się odbywać na zasadach określonych w Regulaminie Kart Podarunkowych dostępnym pod adresem: https://www.x-kom.pl/karty-podarunkowe/regulamin.
    • Inwestycje, dla których wszystkie Lokale będą sprzedane zostają wyłączone z Promocji.
    • W przypadku wyczerpania się Lokali przeznaczonych do sprzedaży na wszystkich Inwestycjach, Promocja ulega automatycznemu zakończeniu.
    • Informacja o wyczerpaniu puli Promocji w danym Punkcie Sprzedaży będzie dostępna w znajdującym się w nim punkcie obsługi klienta.

3. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  • Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w punktach obsługi klienta znajdujących się w Punktach Sprzedaży.
  • Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
  • Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
  • Uczestnik zostanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
  • Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.

4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Niniejszy Regulamin dostępny jest w punktach obsługi klienta Punktów Sprzedaży, w których oferowane są Lokale będące dostępne w Promocji.
  • Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.