Regulamin sprzedaży promocyjnej – (dalej: ,,Regulamin”)
R
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Organizatorem promocji w formie sprzedaży premiowej o nazwie
,,UMOWA DEWELOPERSKA ZA ZERO ZŁOTYCH”, zwanej dalej: ,,Promocją”, jest:- Nowa Deweloper Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, adres: al. Bohaterów Monte Cassino 40, 42-200 Częstochowa wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie pod numerem
KRS 0000786763 o kapitale zakładowym w wysokości 500 000 zł
NIP: 5732912708 REGON: 383761305, - Częstobud Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, adres: al. Bohaterów Monte Cassino 40, 42-200 Częstochowa wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie pod numerem
KRS 0000977785 o kapitale zakładowym w wysokości 5 000 000 zł
NIP: 5732936293 REGON: 240946636,zwanymi dalej łącznie „Organizatorami” lub oddzielnie ,,Organizatorem”.
- Nowa Deweloper Sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, adres: al. Bohaterów Monte Cassino 40, 42-200 Częstochowa wpisaną do rejestru przedsiębiorców, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie pod numerem
- Celem Promocji jest promocja umów deweloperskich zawieranych przez Klientów w ramach Inwestycji realizowanych przez Organizatorów (dalej: ,,Produkty Promocyjne”), oferowanych i dostępnych w prowadzonych przez Organizatora punktach sprzedaży na całym obszarze Rzeczypospolitej Polskiej (dalej: „Punkty Sprzedaży”)
- Czas trwania Promocji obejmuje okres od 15 lipca 2024 roku do 31 sierpnia 2024 r, z zastrzeżeniem postanowień §3 ust. 8 Regulaminu
- Organizator jest przyrzekającym nagrodę w rozumieniu art. 919 dalej kc.
- Promocja organizowana jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. WARUNKI UCZESTNICTWA I PRZEBIEG PROMOCJI
- Promocja przeznaczona jest wyłącznie dla zamieszkałych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej osób fizycznych, nabywających Produkty Promocyjne jako konsumenci w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego.
- Z udziału w Promocji wyłączeni są pracownicy Organizatora.
- Udział w Promocji i podanie związanych z udziałem danych jest dobrowolne.
- W celu wzięcia udziału w Promocji oraz uzyskania Promocji Uczestnik powinien w czasie trwania Promocji:
- Zawrzeć w Punkcie Sprzedaży z Organizatorem umowę rezerwacyjną na Lokal oferowany przez Organizatora w ramach prowadzonych Inwestycji w terminie od dnia 15.07.2024 roku do dnia 31.08.2024 roku dalej: ,,Umowa Rezerwacyjna”,
- Zawrzeć umowę deweloperską z Organizatorem na zakup Lokalu, dla którego została zawarta umowa rezerwacyjna, o której mowa w pkt. 1 powyżej, w terminie do dnia 31.08.2024 roku, dalej: ,,Umowa Deweloperska”,
- Wykonanie czynności wymienionych w ust. 4 pkt. 1 stanowić będzie zgłoszenie Uczestnika do Promocji (dalej: ,,Zgłoszenie”).
- Uczestnik może dokonać wielu Zgłoszeń i otrzymać odpowiadającą ich liczbie ilość Promocji.
- Promocja polegać będzie na pokryciu przez Organizatora kosztów zawarcia pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem Umowy Deweloperskiej (koszty obsługi notarialnej), na zasadach oraz przy spełnieniu warunków określonych w pkt. 4 powyżej. Promocja nie obejmuje kosztów zawarcia umowy przenoszącej własność do Lokalu dla którego zostały zawarte umowy, o których mowa w pkt. 4 powyżej., dalej: ,,Umowa Przenosząca Własność”. Koszty z tytułu powyższej Umowy leżą po stronie Nabywcy Lokalu.
- Inwestycje, dla których wszystkie Lokale będą sprzedane zostają wyłączone z Promocji.
- W przypadku wyczerpania się Lokali przeznaczonych do sprzedaży na wszystkich Inwestycjach, Promocja ulega automatycznemu zakończeniu.
- Informacja o wyczerpaniu puli Promocji w danym Punkcie Sprzedaży będzie dostępna w znajdującym się w nim punkcie obsługi klienta.
3. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Promocji Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie w punktach obsługi klienta znajdujących się w Punktach Sprzedaży.
- Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 7 (siedmiu) dni od daty ich otrzymania.
- Uczestnik zostanie o sposobie rozpatrzenia reklamacji zostanie powiadomiony listem poleconym na adres podany w j reklamacji, wysłanym w terminie 7 (siedmiu) dni od daty rozpatrzenia danej reklamacji.
- Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy Regulamin dostępny jest w punktach obsługi klienta Punktów Sprzedaży, w których oferowane są Lokale będące dostępne w Promocji.
- Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Zmiany w regulaminie nie mogą jednak naruszać praw nabytych przez Uczestników.